お疲れ様です。
友人家族と一緒に、『アピタ江南西店』で食事をしてきました。
友人の子供がトイレに行った際、トイレが汚れていて困っていました。
便座をまず消毒しようとした時、何かしら飛び散っていたので、
「何か、汚いものが飛び散っている」
と、私たちに言ってきました。
見てみると、前に使用した方が下痢だったのかウンチが飛び散っていました。
困ったものです。
ご自身の自宅であれば同じようなことができるでしょうか?
子供が気付いたからいいいうなものの、座っていたらと思うと鳥肌が立ちます。
ご自身で汚したものの後始末ぐらいは、やっていただきたいものです。
問題は、当然お客の質の低さもありますが、清掃の方にも注文をつけたいところです。
以前も同じようなことがあり、数日後、トイレをお借りした際、地べたの汚れが綺麗になっていませんでした。
ちゃんと、床もブラシで水洗いするべきです。
お店側は店内を清潔にしておくことが、お客を受け入れる最低限のマナーであると思います。
thank you for your hard work.
I went to eat at Apita Jiangnan Branch with my friend and family.
When my friend's child went to the bathroom, she was in trouble because the toilet was dirty.
When I first tried to disinfect the toilet seat, something was splattered, so
"Something dirty is flying around."
He told us.
When I looked at it, I noticed that the person who had used it before had poop all over it, probably due to diarrhea.
This is a problem.
Could you do something similar at your own home?
It's okay because my child noticed, but I get goosebumps thinking about sitting there.
We would like you to clean up the mess you made yourself.
The problem is, of course, the low quality of the customers, but I would also like to give orders to the cleaning staff.
A similar thing happened to me before, and a few days later, when I borrowed the restroom, the dirt on the ground had not been cleaned.
You should also wash the floor with a brush.
I think that the minimum etiquette for a store to welcome customers is to keep the store clean.